Notiks Lattelecom IT sistēmu datu konvertācija uz astoņiem cipariem

pirms 5395 dienas ·

Kārtējo reizi apsteidzam visus telecomblogus un jurus kažas.


No 23. līdz 26.februārim, sakarā ar pāreju uz astoņu ciparu numerāciju, notiks Lattelecom IT sistēmu programmatūras izmaiņu darbi.

Darbu laikā no piektdienas 23.februāra pulksten 18.00 līdz pirmdienas 26.februāra pulksten 8.00 nestrādās Lattelecom Klientu apkalpošanas dienests 8008040, bet no sestdienas 24.februāra pulksten 23.00 līdz pirmdienas 26.februāra pulksten 8.00 nestrādās arī Lattelecom Biznesa klientu apkalpošanas dienests 8007777.

„Datu konvertācija ir pietiekami sarežģīta, jo Latelecom grupas uzņēmumi kopumā izmanto vairāk nekā 30 savstarpēji saistītas IT sistēmas, un šādas darbības tajās jāveic sinhroni. Pēc konvertācijas klientu rēķinos un pašapkalpošanās sistēmā internetā tiks norādīti astoņu ciparu tālruņa numuri.,” saka Valdis Vancovičs Lattelecom Tīkla direktors.

Pāreja uz astoņu ciparu numerāciju Latvijas fiksētajos elektronisko sakaru tīklos sākās šī gada 1.februārī. Pārejas perioda laikā līdz 2008.gada 31.jūlijam fiksētā tīkla abonentus var izsaukt, sastādot gan astoņu, gan septiņu ciparu numurus.

Informācija par numerācijas maiņu ir pieejama uzņēmuma interneta mājas lapā www.lattelecom.lv un klientu pašapkalpošanās sistēmā internetā www.lattelekom.net. Papildu informāciju sniedz Klientu apkalpošanas dienests pa bezmaksas tālruni 8008040, Biznesa klientu apkalpošanas dienests pa bezmaksas tālruni 8007777 vai klientu konsultanti.

Lattelecom grupa ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā, kas piedāvā elektroniskās saziņas risinājumus mājām, maziem un vidējiem uzņēmumiem, valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī lieliem korporatīviem klientiem. Lattelecom grupā ir seši uzņēmumi – Lattelecom, Lattelecom BPO, Citrus Solutions, Lattelecom Technology un tā meitasuzņēmums Baltijas Datoru Akadēmija, kā arī LSS.


Komentāri

Saturs pieejams saskaņā ar Creative Commons CC-BY-NC-ND-3.0 licenci. 2005—2020